open-popup פנה אלינו
close-popup

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות

השאירו פרטים:


    בדק בית בדרום

    חברת בוני העמים הנדסה ניהול ויזמות מעניקה מגוון שירותים לבדיקת נכס לפני רכישה, כמו בדיקת רטיבות מקצועית, בדיקות של ליקויי תשתיות, בדיקה נוספת של אי התאמה של הבנייה להוראות התקן הישראלי ועוד מגוון שירותים במסגרת בדק בית.

    בדק בית בדרום – בוני העמים

    במרוצת השנים ועם שלל העסקאות שנרקמו ויצאו לפועל בשנים האחרונות, בכל הנוגע לנושא הנדל"ן, ישנה הבנה כי אדם שהולך לעשות את עסקת חייו, צריך לעשות בדק בית מקצועי, אשר יבחן את התקלות הסמויות, אשר אינן נגלות לעין ויכולות להיות משמעותיות מאוד בהמשך הדרך. למעשה, כשאנו נכנסים לבית חדש, יש דברים אשר מסתתרים בקירות, בצנרות ובשלל מקומות בבית, שאנחנו לא יכולים לזהות באותו רגע וגם אם נערוך בדיקה בעצמנו, לא בטוח שנזהה את אותן בעיות. בדיוק לשם כך יש חברות אשר מספקות שירות של בדק בית בטרם תרכשו את הנכס – וכדאי לקחת את הנושא הזה ברצינות.

    נכנסים לדירה בראש שקט

    אם אתם בדרך לעסקת נדל"ן, כדאי שתדאגו לסעיף בחוזה אשר מחייב את בעל הבית לערוך עמכם בדק בית עוד לפני הכניסה לדירה – ושאם יתגלו ליקויים כאלה ואחרים, הוא מחויב לתקן אותם. שימו לב, אם בעל הנכס אותו אתם מתכוונים לרכוש לא משתף פעולה, לרוב יכול להיות שיש לו מה להסתיר – וזה צריך להדליק לכם נורה אדומה. אם אתם רוצים להיכנס לבית בראש שקט, חייבים להתעקש לערוך בדק בית יסודי.

    את הבית בודקים רק עם המומחים

    בדק בית בדרום לצורך העניין, כולל בדיקות נזקים מסוימים שנגרמו או בגלל תנאי מזג האוויר, או בלאי, צנרות, עובש ועוד שלל דברים שיכולים להשפיע עליכם במשך הזמן. בדיקת רטיבות, בדיקת הטיח, בדיקה של יסודות המבנה ועוד. מכיוון שהממצאים של הבדיקה שתערכו עשויה להשפיע על פרק הזמן שיעבור בין השלמת העסקה לכניסתכם לבית, יש צורך גם להעריך את גובה השיפוץ במידה שיהיו תיקונים מסוימים. בנוסף, מחיר הדירה עשוי לרדת אם תבינו שאתם צריכים לערוך שיפוץ – וגם תצטרכו לתעד את המצב הקיים כדי שבעתיד לא תצטרכו לגלות הפתעות מיוחדות.

    בית תוכנה לקידום אתרים
    ×

    שיחת ווטסאפ

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support