open-popup פנה אלינו
close-popup

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות

השאירו פרטים:


    ביטול סטטוס מבנה מסוכן

    ביטול סטטוס מבנה מסוכן

    על מנת להצליח להביא לסיטואציה של ביטול סטטוס מבנה מסוכן על דיירי הבניין להביא את כל ההוכחות הרלוונטיות לכך. לכל רשות באשר היא ישנן הגדרות מסוימות בגינן מבנה יכול להיחשב כמבנה וכן מספר תנאים שונים הצריכים להתקיים על מנת שאזהרה זאת תוסר. במקרים בהם מבנה או בית הוכרז כמבנה מסוכן מוצא כנגדו צו הריסה. על מנת למצוא את הפתרון הנכון עבור סיטואציות מעין אלו ואחרות תוכלו להיעזר בשירותיהם של בוני העמים – ניהול פרויקטים ויזמות.

    מי מטפל בתהליך ביטול סטטוס מבנה מסוכן

    במידה והנכס שלכם, בניין המגורים או הבית הפרטי הוכרז כמבנה מסוכן יש לבצע מספר פעולות על מנת להצליח ולבטל את הצו ולהחזיר את האפשרות לשקם את המבנה. כל הפעולות אשר יתבצעו על מנת לבטל זו זה הינן באחריות הדיירים בלבד. תהליך זה אינו יכול להיעשות באופן עצמאי ויש להיעזר בגורמים מקצועיים אשר יהיו לכם לעזר.

    על מנת לבטל את הצו יש בראש ובראשונה לפנות אל קבלן בעל כל האישורים והתעודות הרלוונטיות אשר עוסק בתחום. על הקבלן להיות רשום בפנקס הקבלנים ולהיות בעל הסיווג הראוי על מנת לטפל בנושא מעין זה. על מנת להצליח ולהסיר את הצו על הקבלן ועל דיירי הבניין להגיע לתוכנית מדויקת ומפורטת לפי יפעל הקבלן, כמובן בעזרתם של אנשי מקצוע נוספים. המטרה הסופית של התהליך היא לעזור לבניין המגורים לעמוד בכל התנאים הנדרשים על מנת לצאת מקטגוריית מבנה מסוכן אותה הגדירה העירייה.

    תהליך ביטול סטטוס

    בכל עירייה ישנו תחום האחראי על מבנים מסוכנים. תהליך ביטול הסטטוס נעשה מול משרד זה של הרשות אשר מטרתו למנוע סכנה או פגיעה בתושבי העיר. בכל מקרה בו מבנה נראה ישן מידי, רעוע ואינו עומד בתקנות המחייבות של העירייה הוא יחשב מבנה מסוכן ועל דיירי הבניין יהיה לפעול על מנת לשנות החלטה זאת. במידה ואתם מחפשים אחר חברה אשר תוכל לעזור לכם בתהליך אנו בחברת בוני העמים נשמח לעמוד לשירותכם. הצוות המקצועי והיעיל שלנו ילווה אתכם לאורכו של התהליך ויכוון אתכם עד אשר תגיעו אל היעד המבוקש.

    בית תוכנה לקידום אתרים
    ×

    שיחת ווטסאפ

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support