לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    בדיקת גז ראדון

     מהו גז ראדון ומה מסוכן בו?

    גז ראדון הוא גז טבעי, חסר ריח וצבע הנובע מהקרקע והוא רדיואקטיבי. כגז אציל הגז כבד מהאוויר אותו אנו נושמים. תכונה זו מעניקה לגז את היכולת להתפרס בקומות הנמוכות ולדחוק את האוויר החוצה.

    ריכוז גבוה של הגז יכול לגרום לתחלואה בסרטן ריאות.

    הגז חודר למבנה בקלות דרך סדקים או מערכות צנרת.

    גז הראדון שופע מהאדמה ונובע מהתפרקות יסודות רדיואקטיביים הקיימים בריכוזים שונים בסלעים ובקרקע.

    איך בודקים את המצאות הגז בבית?

    לצורך זיהוי הימצאות גז הראדון בנכס חברת בוני העמים עובדת בשיתוף פעולה עם חברה מאושרת ע"י משרד הסביבה שמספקת שירות בדיקת הימצאות לגז ע"י שתי שיטות:

    א. השיטה המהירה:

    בדיקה קצרת טווח לריכוזי ראדון. זוהי מדידה הנמשכת מספר ימים ומבוצעת בחדרים סגורים בלבד, על פי דרישות תקן ישראלי 4175 של מכון התקנים. 

    ב. השיטה הארוכה (מדויקת יותר):

    מדובר בבדיקה בתנאי מחיה רגילים, (לא נדרש לאטום את הנכס ממעבר אוויר) והיא נמשכת עד 3 חודשים לפי תקן ישראלי 5714, דרך טכנולוגיות מתקדמות ומכשור מתאים. במסגרת הבדיקה יונח בנכס פרט לניתור כמויות הגז למשך תקופה של 3 חודשים. בסיום ייבדק הפרט במעבדה ותוצאות הדו"ח ישלחו ללקוח.

    חוששים כי בנכס שלכם יש גז ראדון? פנו אלינו בהקדם!

    מאמרים נוספים

    בחינות קונסטרקטיביות
    בונים בית חדש? מתכננים שיפוץ בנכס ישן? בתהליך של בניית בית או בשיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס מבנים, שעליו לא תוכלו לוותר בשום פנים ואופן, על פי חוק. מיקום ואופי אלמנטים קונסטרוקטיביים הקיימים במבנה מהווים פקטור מכריע...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט
    ×

    שיחת ווטסאפ

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support