לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    בדיקת מרחב משותף

    מזל טוב, קניתם דירה בבניין חדש!

    איך תדעו לבצע בדיקת ליקויי בניה? זה לא דבר שאפשר לראות בעין. לא פעם נופלים על קבלן בניה שאינו מקפיד על כל הנהלים והתקנים, והדבר עלול לבוא במחיר בטחון המבנה וביטחונכם שלכם, הדיירים. רק בדיקת ליקויי בניה מקצועית בידי מומחים יכולה להבטיח וודאות מרבית כי נכס המגורים שברשותכם ראוי למגורים. חברת בוני העמים היא החברה המובילה בארץ בתחומי הבנייה המוציאה פרויקטים הנדסים למבנים, המומחית בבדיקות ליקויי בניה.

    בבדיקת מהמרחב המשותף בבניין נבדקים שלל מערכות וגורמים להלן חלק מהן:

    כאשר הבדיקה תושלם ישלח ליידי וועד הבניין חוות דעת מקיפה על כל ליקויי הבנייה אשר התגלו בבניין וכך יהיה לוועד המזמין תמונה מלאה על מערכות הבניין ותפקודו, את חוות הדעת נדרש יהיה להעביר לידי הקבלן המבצע או מי מטעמו.

    לאחר בחינת חוות הדעת ע"י צוות הקבלן יחל הקבלן בתיקון כלל הליקויים כאשר במידה ויבחר הקבלן שלא לתקן ישנו בידי וועד הבניין חוות דעת משפטית לכל דבר ועניין הממצה את זכויות הבניין ובה אף אומדן כספי המשערך את עלויות תיקון הליקויים, כך שניתן יהיה במסגרת הליך משפטי לקבל את אותם עליות תיקון ולהסדיר את כלל הליקויים ע"י קבלנים אחרים, בהם יבחר וועד הבניין להשתמש.

    במסגרת פעילותה של חברת בוני העמים החברה סקרה אלפי בניינים בארץ מצפון עד דרום. פנו לבוני העמים עוד בהקדם.

    מאמרים נוספים

    בחינות קונסטרקטיביות
    בונים בית חדש? מתכננים שיפוץ בנכס ישן? בתהליך של בניית בית או בשיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס מבנים, שעליו לא תוכלו לוותר בשום פנים ואופן, על פי חוק. מיקום ואופי אלמנטים קונסטרוקטיביים הקיימים במבנה מהווים פקטור מכריע...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט
    ×

    שיחת ווטסאפ

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support