לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    בדק בית בבית שמש

    בדק בית בבית שמש – כיצד תתמודדו עם גילוי נזקים לפני רכישת דירה?

    לפני מכירה או קניה של כל מוצר שהוא, הדבר הראשון שאתם עושים הוא סקר שוק וחוות דעת על המוצר. אתם הרי לא רוצים לקנות ואז להצטער על הקניה שלכם. אתם בעצם צרכנים חכמים. אותו הכלל תקף גם לגבי רכישת דירה. לפני כל החלטה על קניית דירה עליכם לאסוף את כל המידע האפשרי, ומי שיכול לעזור לכם בזה הם צוות המומחים של חברת בוני העמים. בוני העמים מעניקים לכם שירות של בדק בית לפני קניה או מכירה הטוב ביותר, כך שתמיד תהיו בטוחים באיזה נכס אתם משקיעים את הכסף שלכם. בנוסף לדו"ח מצב מפורט, בוני העמים ישמחו לייעץ לכם לגבי תחזוקה נכונה עבור יסודות הדירה שלכם.

    בדק בית בבית שמש – מה עושים עכשיו?

    ברגע שיש לכם את התוצאות של בדק בית בבית שמש, יש לכם כמה אפשרויות:

    • אם הבעיות שהתגלו הן משמעותיות מדי או יקרות מדי לתיקון, אתם יכולים לבחור לוותר על הרכישה כל עוד בחוזה הרכישה יש ציפיות לבדיקת בדק בית.
    • אם מתגלות בעיות גדולות או קטנות, אך ניתנות לטיפול, אתם יכולים לבקש מבעל הנכס לתקן אותן, להפחית את מחיר הרכישה, או לתת לכם זיכוי במזומן בסגירה כדי שתוכלו לתקן את הבעיות בעצמכם. זה המקום שבו בדק בית יכול משתלם עבורכם ביותר.

    אם האפשרויות הללו אינן קיימות במצבכם, לדוגמה, אם הנכס בבעלות הבנק או נמכר כפי שהוא, תוכלו לקבל הערכות לתיקון הבעיות בעצמכם ולהמציא תוכנית לתיקונים לפי חשיבותן ובמחיר סביר, ברגע שאתם תהיו הבעלים של הנכס.

    לסיכום

    מבחינה חוקית, בעל הנכס לא חייב לתקן שום דבר לאחר בדק בית בבית שמש. עם זאת, ייתכן שלא תרצו לרכוש את הנכס אם יתגלה כי לבית יש בעיות חשמל, נזקי מים, בעיות מבניות, קירוי פגום או נגיעות של מזיקים כמו חולדות, עכברים או חרקים. לאחר בדק בית, אתם יכולים לבקש מהמתווך שלכם לנהל משא ומתן עם המוכרים על כל התיקונים הדרושים או לבקש מהמוכרים להוריד את המחיר כדי שתוכלו לתקן את הבעיות שהתגלו בעצמכם. השאירו פרטים באתר החברה של בוני העמים, ותקבלו פגישת ייעוץ עם המומחים הטובים בארץ, שיעזרו לכם להעריך את הנכס בצורה הטובה ביותר!

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      בדק בית בבאר שבע
      בדק בית בבאר שבע - האם רטיבות בבית היא סיבה להזמנת מהנדס? עם חשבתם שהזמנת מהנדס עבור בדק בית בבאר שבע מצריכה רק בלאי חיצוני, אז אתם תופתעו לדעת כי גם בעיות פנים בדירה נכללות בסקירת בדק בית שמהנדס מוסמך לבצע....
      להמשך קריאה
      בדק בית בקרית גת
      אתם לא צריכים לקנות את הדירה החדשה שלכם מבלי שיצא לכם לבדוק אותה לעומק. אם אתם מתקשים להחליט מהם הפרמטרים שצריכים לעניין אתכם בעת רכישת הדירה, אז נתחיל מכך שזה יהיה קריטי שתעשו בדק בית בקרית גת על ידי אנשי...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support