לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    בדק בית בטבעון

    בדק בית בטבעון לפני מכירת הנכס – חסכון לטווח הרחוק

    ההחלטה למכור את הבית שלכם היא לרוב החלק הקל. מה שקשה יותר הוא בעצם להכין את הבית שלכם למכירה, וחלק גדול מזה הוא להתכונן לביצוע בדק בית טבעון. דו"ח הבדיקה הוא גורם עצום המשפיע ישירות למכירת הנכס, ולכן מוכרים רבים בוחרים להשלים בדיקה מוקדמת עוד לפני שקונים פוטנציאליים נכנסים בדלת. 'בוני העמים' ישמחו לעזור לכם בביצוע בדק בית מקצועי כדי לאפשר לכם לבצע את כל התיקונים הנדרשים, ולמנוע עיקובים מיותרים בהליך המכירה.

    סיבות להשלמה מוקדמת של בדק בית בטבעון

    ביצוע בדק בית מוקדם לפני המכירה של הנכס שולח איתות ברור שאתם לא מנסה להסתיר שום דבר. זה עשוי אפילו לגרום לקונה להרגיש בטוח מספיק כדי להמשיך בהליך הקניה ללא בקשות נוספות. גם אם קונה פוטנציאלי יחליט לשלם עבור בדיקה עצמאית נוספת, היוזמה שלכם תשדר שדאגתם לביתכם. זה שימושי במיוחד אם אתם מוכרים את הבית באופן עצמאי, ללא שימוש בשירותי מתווך. להראות לקונה שאתם מוכנים לעשות את הצעת הנוסף של בדק בית טבעון, אף פעם לא דבר רע, הרי זוהי אסטרטגיית משא ומתן ידועה ומקובלת. בדיקה יסודית של הבית מונעת ממכם להסתכן בבעיה גדולה בבדיקה שתתבצע מטעם הקונה. זה מאפשר לכם לדעת מתי לעמוד איתן במחיר ומתי אולי צריך להתפשר. למשל, אם אתם יודעים שהבית שלכם יצטרך גג חדש בעוד כמה שנים אבל בחרתם לא להחליף אותו, ייתכן שתצטרכו לרדת מעט במחיר. ידע הוא כוח – ובמקרה הזה, הידיעה היא גם חלק מהעסקה.

    מה בודקים בהליך בדק בית טבעון?

    • מאפיינים מבניים: מהנדס מוסמך מטעם חברת בוני העמים יחפש כל בעיה עם הגג, עליית הגג, חללי הבית, חיפויים, החלונות או הדלתות.
    • מערכות: המערכות הגדולות של הבית שלכם, כולל חשמל, גז וחימום וקירור יבדקו באופן יסודי כדי לוודא תקינות מירבית.
    • מכשירי חשמל: כל מכשיר חשמלי שנשאר בבית צריך להיות תקין – כמו הכיריים, התנור, המקרר, מדיח הכלים, מכונת הכביסה והמייבש, דלת המוסך והדוד.

    אז לפני שאתם מחליטים לחתום על חוזה מכירה, וודאו כי הבית שלכם במצב תקין, המאפשר לכם לקבל עליו את מירב המחיר המגיע לכם. צרו קשר עם חברת בוני העמים ותקבלו את הדו"ח המפורט על מצב הנכס, שיעזור לכם בהליך המכירה.

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      בדק בית בחריש
      בדק בית בחריש - מהו בדק בית לפני רכישה? כל מי שקונה בית להשקעה בחריש צריך לעבור בדק בית  - ללא יוצא מן הכלל. לא לערוך בדק בית לפני הרכישה, זה כמו לקנות רכב ללא נסיעת מבחן. נשמע לא הגיוני, נכון?...
      להמשך קריאה
      בדק בית בקריית שמונה
      בדק בית בקריית שמונה - רק על גורם עם המלצות ביצוע של בדק בית בקריית שמונה צריך להיות כזה שמבוצע ע"י גורמי מקצוע מנוסים. כך אפשר להיות בטוחים כי בדק הבית מבוצע תוך כדי שמירה על סטנדרטים גבוהים. כדאי לכם לוודא...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support