open-popup פנה אלינו
close-popup

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות

השאירו פרטים:


    בדק בית דירה מקבלן

    לא מעט אנשים בטוחים כי הם רכשו דירה חדשה מקבלן, הם יכולים להיות רגועים בשל העובדה שהם בוודאי יקבלו דירה חדשה, ללא שום תקלות או בעיות. אולם, חשוב מאוד לדעת שגם כאשר רוכשים דירה מקבלן, טרם נכנסים לדירה כדאי לבצע בדק בית על ידי חברה מקצועית ומנוסה בתחום זה. בדיקה מעין זאת יכולה לסייע לכם גם במקרה של רכישת דירה מקבלן, לעלות על כל בעיה רלוונטית בזמן וליידע את הקבלן על מנת שיטפל בבעיה כמה שיותר מהר ובצורה הטובה ביותר.

    בדק בית דירה מקבלן – למה זה חשוב?

    הקבלן שממנו תרכשו את הדירה יהיה בטוח כי הוא מוכר לכם את הדירה ללא כל בעיה, פגם או ליקוי כלשהו. יחד עם זאת, חברה המבצעת בדיקת דירה היא חברה חיצונית וכמובן אובייקטיבית אשר מבצעת את בדיקת הדירה על ידי אנשי מקצוע המומחים בבדיקות מעין אלה לרבות מהנדסים המומחים באיתור תקלות שונות. חשוב מאוד לזכור כי לא פעם תקלות או כשלים לא נראים לעין וכן, עין של אדם לא מקצועי לא יכולה לאתר אותם ועל כן, יש חשיבות רבה לבדק בית של דירה מקבלן המתבצע על ידי אנשי מקצוע מומחים שגם מגיעים עם ציוד ומכשור מקצועי ומתקדם. לפני שאתם חותמים על חוזה רכישת הדירה, כדאי לבצע בדק בית דירה מקבלן.

    לקבל את התמורה הטובה ביותר להשקעה הכספית שלכם

    בסופו של דבר, חשוב מאוד שתזכרו כי רכישת דירה חדשה מקבלן מהווה השקעה כלכלית רצינית מאוד. לא פעם אנשים משקיעים את כל החסכונות שלהם ברכישת הדירה המדוברת וכמובן נעזרים בהלוואת משכנתא שהיא הלוואה גדולה מאוד ומחייבת. בכדי לקבל תמורה טובה תמורת ההשקעה הכלכלית שלכם, עליכם לוודא כי הדירה תקינה בכל היבט אפשרי. גם בדירה מקבלן יכולים להיות פגמים או ליקויים שונים ועל כן, מראש כדאי לבחור חברה העוסקת בתחום בדק בית דירה מקבלן, הידועה כמומחית ומקצועית בתחומה, שתבצע עבורכם בדיקה מקיפה ויסודית. בהתאם לתוצאות הבדיקה תוכלו להמשיך הלאה עם תהליך הרכישה של הדירה.

    אם אתם מעוניינים בשירות בדק בית דירה מקבלן, כדאי שתכירו את חברת בוני העמים, חברה יזמית הנדסית אשר ידועה כאחת החברות המובילות בישראל בתחום ההנדסה, התחדשות עירונית ועוד. החברה מציעה שירות בדק בית לכל דירה לרבות דירות מקבלן. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לסייע לכם.

    בדק בית דירה מקבלן

    בדק בית לפני מסירה

    בדק בית לפני מסירה של דירה ובפרט כאשר מדובר על דירה מקבלן, הוא ללא ספק דבר חשוב שלא כדאי לוותר עליו. לא פעם מתגלים ליקויים שונים בדירות חדשות בשלב שכבר אי אפשר לבוא בטענות לקבלן או לדרוש ממנו שיתקן אותן ועל כן, קונה הדירה נדרש לתקן את הבעיות או התקלות שצצו מכספו, דבר שיכול לדרוש ממנו השקעה כלכלית משמעותית. על כן, בהחלט לא כדאי לוותר על בדק בית לפני מסירה של הדירה וחשוב מאוד לבחור את החברה המקצועית, המנוסה והמומלצת ביותר בתחום ביצוע בדיקות מעין אלה.

    בדק בית לפני מסירה – מה זה אומר?

    לפני שמקבלים את הדירה החדשה, כדאי מאוד לבחור בחברת בדק בית שתבצע תהליך בדק בית לפני מסירה. כלומר, אנשי המקצוע של החברה יבדקו את כל מה שחשוב לבדוק בדירה על מנת לוודא כי היא תקינה ובטוחה למגורים. הבדיקות שיתבצעו יהיו בדיקות איטום, בדיקת התשתיות של הדירה, בדיקת קרינה בדירה, בדיקת מרכיבי הבנייה ועוד כאשר מטרת הבדיקה המדוברת היא לספק לרוכש הדירה את כל המידע הרלוונטי אודות מצב הדירה והתקינות של הדירה.

    למה כדאי לבצע בדיקת בדק בית לפני מסירה?

    כדאי לבצע בדיקה הנדסית ראשונה לדירה עוד טרם מקבלים את המפתח וזאת אם הקבלן איננו מביע התנגדות לביצוע הבדיקה המדוברת. אם ישנה התנגדות כלשהי, ניתן לבצע את הבדיקה גם לאחר שמקבלים את המפתח של הדירה כאשר מבחינת החוק אין שוני כלשהו מבחינת הזמן בו נערכת הבדיקה. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי לבדיקת הדירה בשלב מוקדם יותר משלב מסירת המפתח לדייר יש יתרונות שונים כגון: הקלות והזמינות של ביצוע תיקונים שונים הנדרשים במידה ומתגלים ליקויים שכן, הדייר עדיין לא עבר להתגורר בדירה ועל כן הוא יכול להחליט שעד שלא מתבצעים התיקונים הוא לא עובר לדירה. מעבר לכך, גם לקבלן יותר נוח לתקן ליקויים שונים בשלב מוקדם שכן, צוותי הבנייה וקבלן המשנה עדיין נמצאים במקום בשלב הזה.

    מעבר לכך, חשוב מאוד לדעת כי מרבית הליקויים נמצאים עוד לפני שמקבלים את הדירה וכך הקבלן לא יכול לטעון שהדייר הוא זה שאחראי לליקויים שהתגלו.

    אם אתם מעוניינים לבצע בדק בית לפני מסירה, אין ספק שחשוב מאוד שתבחרו בחברה המקצועית, המנוסה והמומלצת ביותר בתחום. צרו קשר עם בוני העמים לצורך קביעת בדיקת בדק בית ותקבלו שירות אדיב ומקצועי.

     

    בדק בית לפני מסירה

    בדיקת דירה לפני מסירה

    אל תוותרו על תהליך של בדיקת דירה לפני מסירה. אנחנו יודעים, על פניו אתם מעוניינים למכור את הנכס וזה נשמע כמעט מצחיק, למה אתם צריכים לבדוק את הדירה שתמיד הייתה שלכם? אנחנו כאן, כמובן, עם כל התשובות. חברת 'בוני העמים', מתמחה במתן מענה מקצועי בתחום של בדיקת דיקה לפני מסירה ובכל הנוגע לבדק בית, על גווניו השונים. החברה מורכבת ממהנדסים וותיקים ומאנשי מקצוע, להם יש ניסיון וידע רלוונטי. אנחנו נשמח להיות שם בשבילכם ולתת לכם את כל הידע המקצועי, זה שיעזור לכם לבחור את הבחירות הנכונות לכם.

    מה היתרונות של בדיקת דירה לפני מסירה

    ראשית, כך תוכלו לקבל תמונת מצב על הנכס שלכם:

    אם אתם רוצים למכור את הדירה במהירות, תמיד טוב להגיע עם התשובות מוכנות מראש. במקום שהרוכשים הפוטנציאלים יביאו בודקי בתים מטעמם, אתם, תבחרו לבצע בדיקת דירה לפני מסירה ולהביא את התשובות מוכנות מראש. אגב, כך תוכלו גם לתמחר את הדירה בהתאם למצב ולא להיכנס לדיונים מיותרים.

    שנית, בדיקת דירה לפני מסירה מאפשרת לכם לבחור בשיקום של הדירה:

    לפעמים שיפוץ פשוט, יכול להעלות את ערך הנכס. אבל איך תוכלו לבצע את השיפוץ אם לא תדעו איפה הבעיה בדיוק? בשביל זה אנחנו פה. כדי לתת תשובה בנושא הזה בדיוק.

    כמה זמן אורכת הבדיקה ואיך מבצעים אותה

    בדיקת דירה לפני מסירה מתייחסת לכמה דברים:

    תחום ראשון, בחינה של מצב התשתיות: נראה מה מצב מערכת האינסטלציה והחשמל. נוודא כי אין בעיות בטיחות במתחם ונשלול הופעה של תקלות נוספות בעתיד.

    שנית, נראה האם יש בעיה בזוויות של המבנה: אנחנו יודעים, תמיד זה נדמה כאילו בטון או עץ, הם חומרים שלא יכולים להישחק. אבל האמת היא כי זה ממש לא נכון. שיפוע המתחיל היום, עלול להפוך למפגע בטיחותי ביום אחר. הבדיקה כוללת בחינה מדוקדקת של השיפועים בנכס, כדי שתהיו מוכנים להפתעות.

    ממתינים לכם כדי לעבוד ביחד

    כל מקרה דורש מאיתנו מענה מקצועי שונה ואנחנו תמיד כאן, כדי לעזור לקהל הלקוחות שלנו בשמחה. צרו איתנו קשר היום ונתחיל בביצוע המשימה.

    בדק בית לדירה חדשה מקבלן

    רכישה של דירה חדשה היא ככל הנראה העסקה היקרה ביותר אותה יעשו מרבית משקי הבית בישראל. כולנו מכירים את הנתונים על משבר הדיור וכולנו יודעים כי לרכוש נכס בישראל דורש משאבים עצומים. לכן, גם אם אתם בוחרים לרכוש דירה חדשה מקבלן, הרי שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם שלא להכיר את הנתונים מקרוב. לא פעם ולא פעמיים אנחנו מגלים בדיעבד כי היו ליקויים שונים בעת ההקמה של הנכס ולהם אנחנו צריכים לדעת איך לתת את המענה הדרוש. בדק בית לדירה חדשה מקבלן הוא תהליך יסודי אשר יאפשר לכם לקבל את הנתונים המדויקים שיעזרו לכם לבחור נכון. במאמר הבא נסביר על התהליך בדיוק ונעביר ידע מקצועי שיעזור לכם בהמשך.

    איך מתנהל בדק בית לדירה חדשה מקבלן

    אל תשכחו כי לא כל אחד רשאי לערוך בדק בית לדירה חדשה מקבלן. כלומר, גם אם אתם יכולים לטעון כי יש בעיות בצנרת, הרי שהטענות שלכם לא יקבלו תוקף משפטי כל עוד לא תבקשו סיוע ממהנדס עם ההכשרה הרלוונטית בעניין הזה. רק מהנדס עם ניסיון ידע להפיק את הדוח במלואו ולספק את הידע הרלוונטי. בבדק בית בוחנים את הנתונים הבאים:

    1. צנרת: אנחנו רוצים לוודא כי אין דליפה לא מהצינורות של המים הנקיים ולא באחת ממערכות הביוב.
    2. חשמל: נרצה להבטיח כי המערכת לא עלולה לסכן משהו היום או בעתיד.
    3. תשתיות של המבנה עצמו: החל מהשיפוע של המרפסת וכלה בחיבורים. כאמור, המטרה היא לאבחן בעיות רלוונטיות לעת הנוכחית וגם כאלו שיכולות להסב נזק עתידי.
    4. בדיקת איטום: נרצה להבטיח כי רטיבות לא יכולה לחלחל לתוך הבית ולהסב נזק בריאותי בנפש או לרכוש.

    לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר למשימה

    חברת 'בוני עמים' מלווה אינספור לקוחות בכל רחבי הארץ ונשמח לסייע גם לכם. העבודה שלנו כולל בדיקה יסודית של הנכס כמו גם מתן דוח מפורט בו תמצאו את התשובות לכל השאלות שלכם.

    אם תרצו לקבל הצעת מחיר משתלמת ולקבוע מועד לביצוע הבדיקה, פנו אלינו עוד היום.

    בדק בית לפני קבלת מפתח

    אם אתם עומדים לחתום על חוזה לרכישת דירה יד שניה או אם רכשתם דירה חדשה מקבלן וכעת אתם מחכים לקבל את המפתחות לדירה, חשוב מאוד שתדעו שכדאי מאוד לבצע בדק בית לדירה עוד טרם מקבלים את המפתח לדירה. בדק בית לפני קבלת מפתח מהווה ללא ספק דבר חשוב מאוד שיכול לחסוך לכם עוגמת נפש רבה והוצאות עתידיות רבות. בכדי לבצע את הבדיקה המדוברת בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד לבחור באנשי מקצוע אמינים, מקצועיים ומנוסים בתחום זה.

    בדק בית לפני קבלת מפתח – למה זה כדאי?

    בשל העובדה שיש לא מעט הוצאות בתהליך רכישת דירה, ישנם אנשים שמתלבטים לגבי מועד ביצוע בדק בית אם בכלל ובמיוחד כאשר מדובר על אנשים שרוכשים דירה מקבלן ומשוכנעים שבשל כך הדירה חפה מליקויים שונים. ובכן, חשוב לדעת שעל אף כל ההוצאות הנלוות לתהליך רכישת דירה, אין לוותר על ביצוע בדק בית לפני קבלת מפתח שכן, מדובר על בדיקות שיכולות לחסוך לכם לא מעט בטווח הרחוק. בדיקת בדק בית כוללת בדיקה של כל הליקויים שניתן למצוא במבנה לרבות בעיות בתשתיות השונות לרבות מערכת החשמל והאינסטלציה, ליקויים שונים באיטום של הבית, דבר שללא ספק יכול להיות קריטי בעונת החורף ועוד. חשוב מאוד להבין שלפני שמקבלים את המפתח, צוות העובדים והקבלן עדיין מצויים בשטח ועל כן, בהתאם לתוצאות הבדיקה הם יכולים לבצע את התיקונים הנדרשים עוד טרם תיכנסו לדירה.

    כיצד תבחרו אנשי מקצוע לביצוע בדיקת בדק בית?

    אם אתם מחפשים אנשי מקצוע שיבצעו עבורכם בדק בית טרם קבלת מפתח, חשוב מאוד שלא תתפשרו על פחות מהטובים ביותר בתחום. בדקו לאיזו חברה יש ניסיון בתחום, המלצות, מוניטין חיובי וכן מהו המחיר אותו החברה מציעה תמורת שירותיה. על אף שכדאי לבצע השוואת מחירים בין כלל החברות המציעות את שירותיהן בתחום זה, חשוב לזכור שהמחיר לא אמור להוות את הפרמטר היחיד שעליכם לבדוק שכן, המטרה היא שהבדיקה תתבצע בצורה היסודית והמקצועית ביותר ותמצא את כל הליקויים שיש בדירה במידה ואכן קיימים וזאת בכדי שיטופלו.

    אם אתם מחפשים חברת שתבצע עבורכם בדק בית לפני קבלת מפתח, כדאי שתכירו את חברת בוני העמים. צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

    בדק בית לדירה חדשה

    בדק בית הוא שירות אותו נותן מהנדס מוסמך שגם מוסמך להעניק שירותי בדק בית והוכשר מקצועית לנושא זה. במהלך הבדיקה המהנדס בודק את התשתיות של הדירה ובודק שאין תקלות מתחת לפני השטח, כאלה שעשויות להתגלות לאחר מכן ולהציף נזקים כלכליים ואחרים חמורים. כאשר באים לבצע בדק בית לדירה חדשה בוחנים היטב את התשתיות וכן דברים נוספים שבמידה והמהנדס ימצא תקלות כלשהן ויציג אותן בדו"ח הסופי של הבדיקה ניתן יהיה לעשות שימוש בדו"ח זה לשאת במשא ומתן מול הקבלן או המוכר של הנכס ואולי אף להוריד במחיר. חברת בוני העמים בעלת ניסיון רב בתחום בדק הבית ותשמח להעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר בתחום. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

    מדוע כדאי לבדוק דירה חדשה?

    על אף שמדובר בדירה חדשה אין היא חסינה מתקלות ובהחלט יכול לקרות מצב שהקבלן הוא חאפר או ניסה לחסוך פה ושם בעלויות הבניה, על חשבון תקנות בטיחות שהיה צריך לעמוד בהן יש תקנות רבות כאלה במהלך הבנייה וקבלן לא מנוסה, לא מקצועי או כזה ששם את הבטיחות של לקוחותיו הרבה אחרי הטובה הכלכלית שלו עשוי לנסות לחסוך בעלויות הבניה, לעגל פינות ולגרום לנזקים חמורים כמו קריסה של מרפסות או מרצפות, העלמת צנרת תקולה, איטום חלש מאוד שיגרום להצפה בביתכם בגשם הראשון ועוד.

    מה כולל שירות בדק בית לדירה חדשה?

    בדק בית לדירה חדשה הוא שירות כולל למגוון בדיקות שיבצעו בתשתיות הדירה. לעתים ניתן לוותר על חלק מהדירות בהתאם לאם מדובר בדירה חדשה או יד שניה, מה הוותק של הדירה והבניין, אם מדובר בבית קרקע או דירה בבניין ועוד. בין הבדיקות הנפוצות ביותר יהיו בדיקת צנרת ורטיבות, בדיקת איטום, בדיקת מערכות חשמל ובדיקות קרינה או דליפת גז. כל אלו דורשים בדיקות מקיפות עם מכשירים מיוחדים. אלה יגלו אם יש תקלות מתחת לפני השטח שכדאי להכיר. במקרה של תקלות שונות אלה יצוינו בדו"ח עם כל הנתונים והממצאים בשטח ובהתאם לכך תוכלו לבחור אם אתם יכולים לחיות עם התקלות או לדרוש מהקבלן לתקן אותן.

    בדיקות ליקויים בדירה חדשה

    רכישת דירה חדשה היא ללא ספק אחת העסקאות המרגשות והגדולות שתעשו בחייכם. כיאה לעסקה שכזו אתם לא רוצים להקל בה ראש וסביר להניח שתרצו לשכור את שירותיה של חברת בדק בית מקצועית ומנוסה שתשלח מהנדס מקצועי מטעמה לבדיקת הדירה שאתם עומדים להיכנס אליה. לא משנה אם מדובר בדירה מקבלן או דירה חדשה של משקיע פרטי ואפילו אם טרם גרו בדירה תתפלאו לשמוע כמה תקלות עשויות להימצא בדירה שכזו, משהו שאתם לא רוצים להתעסק עמו.

    מתי עושים בדק בית?

    בדק בית היא בדיקה שנועדה לבדוק את התשתיות השונות בדירה ובניין ולוודא שאלה לא יפלו עליכם לאחר מכן כרעם ביום בהיר. בדיקת ליקויים בדירה חדשה היא ללא ספק השירות הנפוץ ביותר בתחום בדק הבית אולם נהוג להזמין שירות זה גם במהלך ואחרי שיפוצים, בעת בנייה של בית חדש וכמובן בעת רכישת דירה יד שנייה.

    אבל הדירה חדשה – מה הסיכוי שיהיה בה תקלות?

    הגעתם להתרשם מדירה חדשה מקבלן ואפילו הציע לכם מחיר טוב. מסיבוב ראשוני בבית הוא נראה לכם נהדר ואין ספק כי השיפוצניק שצבע את הבית או עובדי הקבלן עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר, לפחות מבחינה חיצונית. אך מה קורה מתחת לפני השטח? זאת לא תוכלו לדעת בעצמכם וכאן נכנס המהנדס בשירות בדק הבית. כמה פעמים שמעתם בחדשות על מרפסות שקרסו בבניין חדש כיוון שהקבלן ניסה לחסוך בעלויות ולא ביצע את העבודה על פי תקני הבטיחות נדרשים? או שחור נפער ברצפה באמצע הדירה פתאום או אפילו צנרת שהתפוצצה והציפה את הבית כבר לאחר כמה חודשים מהכניסה לדירה החדשה. שירותי בדק בית יעזרו לכם להימנע ממקרים לא נעימים שכאלה.

    מה בודקים במסגרת שירות בדק בית?

    בדק בית לדירה חדשה יבצע בדיקה מקיפה על תשתיות הדירה. יש הבדל בין בית קרקע לדירה בבניין בכל הנוגע לסוגי הבדיקות אולם מרבית הבדיקות הן קבועות. כמו למשל: בדיקת מערכת האינסטלציה בבניין, מערכות החשמל, דליפות גז, מצב הקירות, התקרה, הריצוף, האיטום בדירה ועוד מגוון פרמטרים שיסוכמו לבסוף בדו"ח מפורט שיעזור לכם להחליט האם לרכוש את הדירה או לא.

    בית תוכנה לקידום אתרים
    ×

    שיחת ווטסאפ

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support