לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    ביקורת מבנים לדירה חדשה

    ביקורת מבנים היא בדיקה הנדסאית מקצועית שמטרתה לגלות ליקויי בנייה במבנה החדש. בודקים את איכות הבנייה, את טיב החומרים ומוודאים כי קיבלתם את התמורה המלאה לכסף הגדול שהשקעתם. ביקורת מבנים נעשית בידי אנשי מקצוע. עין בלתי מקצועית לא תוכל לאתר ליקויים במבנה החדש. חברת בוני העמים צברה ניסיון רב ומוניטין וכיום היא החברה המובילה בתחום של ביקורת מבנים.

    חמש סיבות שישכנעו אתכם להזמין בדיקת ביקורת מבנים לדירה חדשה

    • ביקורת מבנים לדירה חדשה בודקת את טיב הבנייה: את איכות החומרים, את כמות החומרים ואת התאמתם לתקנות הבנייה בישראל ולמה שהובטח לרוכש הדירה ופורט במפרט הטכני שצורף לחוזה הבנייה.
    • ביקורת מבנים בודקת הימצאות של ליקויי בנייה במבנה החדש. ליקויי בנייה הם אי התאמות בין תקנות הבנייה לבין הבנייה בפועל. ליקויי בנייה עלולים לפגוע באיכות החיים של הדיירים. ליקויים יכולים לסכן את המבנה ולגרום לנזקים ולירידה במחיר הדירה. שילמתם כסף רב בעת קניית הדירה? עליכם לוודא כי קיבלתם תמורה הגונה לכספכם ובדירה שרכשתם אין ליקויי בנייה.
    • ביקורת מבנים בודקת את אורך החיים האפקטיבי של הדירה החדשה. אורך חיים אפקטיבי הוא מושג מקצועי הבא לאמוד כמה זמן תחזיק הדירה מעמד ללא פעולות תחזוק וללא תיקונים. גורמים רבים משפיעים על אורך חייה האפקטיבי של דירה חדשה ובניהם טיב התכנון, איכות הביצוע של עבודת הבנייה ועוד. חוות דעת מקצועית של מהנדס מוסמך תאשר כי אורך החיים של הדירה החדשה שרכשתם הוא בתחום הנורמה.
    • ביקורת מבנים בודקת חריגות בנייה. חריגות בנייה הם שינויים וחריגות שביצע הקבלן מהיתר הבנייה שקיבל מהרשות המקומית. חשוב לדעת כי הרשות המקומית רואה בבעל הנכס את האחראי לחריגות הבנייה. אם יתגלו חריגות בנייה בדירה שבבעלותכם, עלולה הרשות המקומית להטיל עליכם קנסות כבדים.
    • ביקורת מבנים לדירה חדשה מאפשרת לכם לישון בראש שקט. רק אחרי ביצוע הבדיקה תוכלו להיות בטוחים כי בתמורה לכסף הרב שהשקעתם בקניית הדירה, קיבלתם דירה ללא בעיות תשתית, ללא בעיות בצנרת, ללא ליקויים אסתטיים ועוד, וכי תוכלו ליהנות מדירה איכותית ונוחה למשך זמן רב.

    ביקורת מבנים לדירה חדשה חיונית לאיתור ליקויי בנייה

    • בשנת 1973 חוקקה כנסת ישראל את חוק המכר. חוק המכר קבע תחומי אחריות רבים וארוכי טווח לדירות חדשות. אם מתגלים ליקויי בנייה בדירה חדשה, חייב הקבלן לתקן אותם. אם יסרב הקבלן אתם יכולים לפנות לבית המשפט כדי לקבל סעד ותמיכה.
    • בכל דירה חדשה ייתכנו ליקויי בנייה מסוגים שונים.
    • ליקויי בניה בשלד המבנה עלולים לפגוע בתשתיות, בחשמל, באינסטלציה, בצינורות המים ועוד. ליצור סדקים בקירות ולגרום לבעיות רטיבות, ליצור קירות עמוקים וכו'. אי התאמה בין מה שהובטח במפרט הבנייה לבין מה שנבנה במציאות הוא גם ליקויי בניה.
    • ליקויי בנייה אסתטיים הם רמת גימור לא מקצועית, צביעה לא מקצועית, אי אחידות בריצוף, הדבקת חיפויי קירות בצורה חובבנית, טיח נושר ועוד פגמים הפוגעים במראה האסתטי של הדירה.
    • ליקויי בנייה הפוגעים באיכות החיים כמו בעיות רטיבות, נזילות, בעיות במערכת החשמל והאינסטלציה, בעיות בבידוד ועוד.
    • ליקויי בנייה בטיחותיים העלולים לסכן חיים. מדרגות רעועות, סורגים שהותקנו בצורה רשלנית ולא לפי התקן המחייב, מערכות כיבוי אש כושלות, סטיות מהתקן הנדרש בבניית חדרי ביטחון ועוד.

    בוני העמים הינה חברה יזמית הנדסית אשר נמנית בין החברות המובילות בארץ בתחום ההתחדשות העירונית וההנדסה. בוני העמים הוקמה על ידי שני מהנדסים בעלי ידע רב הן מתחום הבנייה הרוויה והן מתחום התשתיות.

    קווי היסוד המנחים של בוני העמים הינם עמידה בלוחות זמנים, הקפדה על איכות בניה בלתי מתפשרת, מוסר תשלומים גבוהה, מענה מקיף ומקצועי לכל השירותים. לבוני העמים צוות עשיר של מהנדסים, אדריכלים, יועצים מהמובילים במשק בעלי ידע וניסיון לקדם את הפרויקט שלכם, בין היתר עובדי החברה ומנהליה עוברים קורסים והכשרות בכדי להתעדכן בתקנים ושיטות בניה מתקדמות וחדשניות בשוק.

    לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר פנו לבוני העמים בהקדם.

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      תסקיר בדיקות מעלית
      תסקיר בדיקות מעלית חובה לבצע בדיקת בטיחות של המעלית, על פי חוק, אחת לשישה חודשים. אי ביצוע בדיקה כזו מסכן את המשתמשים במעלית ואף מהווה עבירה פלילית. האחריות על הזמנת הבדיקה ועל התשלום עבורה, הינה של בעל המעלית. הבדיקה מתבצעת על ידי מהנדס מטעם...
      להמשך קריאה
      בחינות קונסטרקטיביות
      בונים בית חדש? מתכננים שיפוץ בנכס ישן? בתהליך של בניית בית או בשיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס מבנים, שעליו לא תוכלו לוותר בשום פנים ואופן, על פי חוק. מיקום ואופי אלמנטים קונסטרוקטיביים הקיימים במבנה מהווים פקטור מכריע...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support