open-popup פנה אלינו
close-popup

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות

השאירו פרטים:


    לעשות את בדיקת הדירה כמו שצריך

    לעשות את בדיקת הדירה כמו שצריך

    הנה החלטתם לעבור דירה ולאחר שראיתם מספר דירות מצאתם את דירת חלומותיכם. דירה יפהפייה, משופצת, עם נוף מרהיב, בדיוק כפי שתמיד רציתם, עצרו! רק לפני שאתם מתפתים לשלוף את פנקס הצ'קים מומלץ קודם כל שתזמינו חברת בדק בית מקצועית עם ניסיון בכדי שלא תקנו חתול בשק ותמצאו את עצמכם פורקים את הארגזים אל תוך דירה מלאה בבעיות.

    בדיקת דירה – ליקויים

    רבים אינם יודעים אך בישראל אחד מתוך שישה רוכשי דירות ימצא עצמו תקוע בתוך דירה עם ליקויים. נזקים רבים מאוד קשה למצוא והם עלולים ליצור פגמים קוסמטיים (במקרה הטוב) כאשר במקרים הגרועים יותר פגמים אלו עלולים להזיק לשלד המבנה וכדומה.

    חברות של בדיקת דירה נועדו על מנת להצליח לאתר ליקויים שהעין הבלתי מזוינת איננה מסוגלת לאתר ולאחר איתור הבעיה מיידעת חברת בדיקת הדירה את בעל הדירה. חברות בדיקות הדירה עורכות את הבדיקות על ידי מומחים אשר בבעלותם מכשירים מיוחדים ומשוכללים שמסוגלים לאתר ליקויים גדולים וקטנים כאחד וכמובן שגם על ידי מהנדסים.

    בדיקת דירה

    מה כוללת הבדיקה עצמה?בדיקת דירה ובכן, הבדיקה עצמה כוללת אבחון של ליקויי איטום, רטיבות ונזילות, בדיקת ליקויים במבנים ציבוריים, בדיקת בתים של עבודות גמר ובנוסף גם של עבודות שלד, בדיקת אקוסטיקה ובדיקת בידוד, בדיקה של פגמים במבנים תעשייתיים, בדיקת דירה לפני רכישתה, קביעת בדיקת המבנה האם הוא מסוגל לעמוד בעת רעידת אדמה על פי תמ"א 38, בדיקה של נזקים אשר נגרמו על ידי השכנים וביקורת של מבנים משותפים.

    לאחר שהזמנתם אליכם חברה שתבצע בדירתכם בדק בית על מנת למנוע רשלנות, יגיע אליכם מהנדס ראשי מטעם החברה. מהנדס זה ייגש מיד לעבודה ויבצע בדיקה, בעת ביצוע הבדיקה הוא יעבור על רשימת ליקויים ראשונית אשר אותה הוא מחפש בכל בית ומדוע? ובכן, ישנם מגוון של ליקויים דומים אשר בדרך כלל עשויים להופיע בכל בית. הליקויים הבולטים הם בדרך כלל סדקים, רטיבות בקיר, לבנים שאין נמצאות במקום וכדומה.

    חשוב לציין שסדקים בקירות עלולים להצביע במידה רבה על בעיה חמורה של עיוות ביסודות הבית שאלו עלולים לסכן את שלמתו. ליקויים מדרגה שנייה יותר קשה למצוא והם יכולים להיות עיוות בקורות תמיכה, בקורות יסודות המבנה וליקויים נוספים. חשוב להבין שבדיקת ליקויי בנייה לא קשורה בשום צורה ובשום אופן להערכת מחיר הבית עצמו. המטרה של הבדיקה היא למצוא ליקויים במידה ואכן ימצאו, לא כמו לקויים של תאורה לבית או כל דבר קטן אחר, יכול להיות שבעל הבית יסכים להוריד את מחיר הבית.

    עומדים לרכוש דירה אך חוששים שמא יש בה ליקויים שאינכם יכולים לראות? זה בדיוק הזמן שלכם להזמין בדק בית לדירה. על ידי בדיקה יסודית של בדק בית תוכלו ליהנות מרכישת דירה איכותית מבלי לחשוש שמא קניתם חתול בשק.

    בית תוכנה לקידום אתרים
    ×

    שיחת ווטסאפ

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support