לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    שמאות מחיר למשתכן

    שמאות מחיר למשתכן אינו שונה בהרבה משמאות רגילה. גם בתהליך זה נדרשת הערכתו של שמאי בנוגע לשוויה של הדירה על מנת לאפשר לבנק לחשב את גובה המשכנתא אותה הם עתידים לתת לכם. בניגוד לרכישת בית בהליך רגיל, רבים מהזוכים במחיר למשתכן חוששים כי השמאי יעריך את שוויה של הדירה במחיר גבוה מידי, מה שלא יאפשר להם לקבל משכנתא הוגנת ובכך בעצם הם אינם מרוויחים את המחיר בו הם זכו מלכתחילה. על מנת לבחור לשמוע פרטים נוספים בנושא פנו לבוני העמים.

    תהליך שמאות מחיר למשתכן

    לשמחתכם זכיתם בהגרלת מחיר למשתכן ואתם עתידים להתחיל תהליך של קבלת משכנתא. מדובר בתהליך שלרוב לוקח מעט יותר זמן מתהליך אחר כיוון שתחילה תאלצו להמתין עד בחירת הדירה ורק לאחר מכן לפנות אל הבנק לקבלת משכנתא, בחירת שמאי לאומדן הנכס ולבסוף קבלת המשכנתא עצמה. תהליך השמאות עצמו אף הוא מעט שונה כיוון שעל השמאי להעריך את הנכס עוד קודם הוא נבנה ולכן הוא יבדוק את כל נתוניה הפיזיים, המשפטיים וההנדסיים של הדירה על פי התוכניות בלבד ולכן קיים חשש כי ההערכה תהיה גבוהה מידי.

    לאחר בדיקה מקיפה של כל הנתונים הקיימים השמאי יפיק דו"ח המכיל בתוכו את כל הנתונים לגבי הבית וכן את השווי המוערך שלו. הדו"ח יופק בתוך מספר ימים ויגיע אל הבנק. על מנת לזרז את התהליך יש להגיש את כל המסמכים הרלוונטיים באופן מיידי מה שיקל על התהליך.

    הערכת שמאות מחיר למשתכן

    בדיקת שמאי הינה חלק חשוב מאוד בעת רכישת בית חדש, גם כאשר מדובר במחיר למשתכן. על מנת לקבל את הערכת השמאי תוכלו לוותר על שירותיו של השמאי מטעם הבנק ולבחור בשמאות פרטית. כמובן שלא ניתן להשפיע על גובה הערכת השמאי אך שמאות פרטית תספק לכם מספר יתרונות אחרים. בבוני העמים תוכלו להיעזר בשירותיו של צוות קשוב, מכיל ומקצועי אשר ילווה אתכם לאורכה של הדרך, ייתן לכם את המענה הראוי ביותר ויאפשר לכם לקבל את המשכנתא הטובה ביותר לה אתם זכאים.

    בדק בית מחיר למשתכן

    מחיר למשתכן היא תכנית ממשלתית שמטרתה לסייע לאזרחי המדינה לרכוש דירות במחיר מוזל מהמחיר המוצע כיום בשוק. במסגרת התוכנית המדוברת הקרקע שעליה עתיד להיבנות הפרויקט מוצע בהנחה לקבלן. הקבלן יציע את המחיר הזול ביותר לדירות אשר ייבנו במסגרת הפרויקט המדובר. רוכשי הדירות בפרויקט זה יבחרו על ידי הגרלה אשר הם מראש נכנסו אליה בשל עמידתם בתנאים שהוגדרו מראש.

    מה צריך לדעת על דירות המוצעות למכירה בפרויקט מחיר למשתכן?

    בשל העובדה כי מדובר על תכנית ממשלתית, דיירי הדירות לא מקבלים יכולת להחליט בנוגע לאדריכלות של הדירה. מעבר לכך, המפרט של הדירות המוצעות למכירה יהיה מפרט בסיסי יחסית וידוע מראש. על אף שהפרויקטים הללו לא תמיד דומים, מפרטי הדירות יהיו לרוב זהים בדירות המוצעות במסגרת הפרויקט המדובר באזורים שונים בארץ. מדובר על דירות חדשות אשר רוכשים מקבלן. מכיוון שמדובר על דירות שאין אפשרות לדעת באמת מה יהיה מצבן על אף שהן דירות חדשות, כדאי מאוד לבצע בדק בית מחיר למשתכן.

    בדק בית מחיר למשתכן – מה זה אומר?

    בדק בית מהווה למעשה סדרת בדיקות המתבצעות על ידי אנשי מקצוע מתחום הבנייה וההנדסה. מטרת הבדיקות הללו היא לוודא כי הדירה תקינה למגורים מבחינה בטיחותית, התשתיות שבה, האיטום ועוד. בכל בדק בית חשוב שהבודק יקבל את מפרט הדירה. כאשר מדובר על בדק בית מחיר למשתכן חשוב מאוד שהבודק יבחן את המפרט. על אף שמדובר על פרויקט לאומי, הרי שהנכס נדרש לעמוד בתקנות ובחקיקה של משרד השיכון וכן בהוראות הספציפיות המיוחדות של הרשות המקומית שבה מצוי הנכס. לאחר שמקבלים אישור זכייה על דירה מעין זאת, הזוכים יקבלו חוזה מכר עם מפרט טכני ובשלב הזה כדאי להם להעביר את המפרט לחברה מקצועית המבצעת בדק בית בפרויקטים של מחיר למשתכן.

    כדאי שהבדיקה המדוברת תתבצע טרם הכניסה לדירה על מנת שיתגלו ליקויים שונים. אם יתמצאו ליקויים, תועבר דרישה לקבלן לתקן אותם.

    אם אתם מעוניינים לבצע בדק בית בנכס מחיר למשתכן, כדאי שתבחרו בחברה הטובה ביותר בתחום הבדיקות הללו. חברת בוני העמים היא בדיוק חברה כזאת. צרו קשר ונשמח לסייע לכם.

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      שמאות מקרקעין אונליין
      בשנים האחרונות ניתן לראות כי שמאות מקרקעין אונליין הפכה לשם דבר. אם בעבר שירותי שמאות ניתנו אך ורק בדרך המקובלת של פגישה פיזית הקידמה והשינויים הרבים שחלו וחלים בעולם מאפשרים גם דרכים שונות ומגוונות למפגשי שמאות מקרקעין ביניהן שמאות אונליין....
      להמשך קריאה
      שמאות מקדימה
      שמאות מוקדמת למשכנתא שמאות מקדימה נצרכת במידה ואתם עתידים לרכוש דירה אך ההון האישי העומד לרשותכם הינו נמוך מאוד ואתם זקוקים לעזרת הבנק במימון מקסימלי, כלומר 75% משוויה של הדירה. על מנת לא להפסיד ולגלות כי ערכה של הדירה הינו נמוך...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support