לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    תסקיר בדיקות מעלית

    תסקיר בדיקות מעלית

    חובה לבצע בדיקת בטיחות של המעלית, על פי חוק, אחת לשישה חודשים.

    אי ביצוע בדיקה כזו מסכן את המשתמשים במעלית ואף מהווה עבירה פלילית. האחריות על הזמנת הבדיקה ועל התשלום עבורה, הינה של בעל המעלית.

    הבדיקה מתבצעת על ידי מהנדס מטעם בוני העמים. המהנדס הינו ׳בודק מוסמך למעליות׳ אשר קיבל את הסמכתו ממשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה.

    את תוצאות הבדיקה אנו מציינים בדו"ח אשר נשלח לבעל המעלית ולמשרד העבודה העורך מעקב על ביצוע הבדיקות התקופתיות ועל ביצוע התיקונים הנדרשים בתסקיר.

    בעל המעלית אחראי להזמין אנשי שירות למעליות לצורך תיקון כל הליקויים שפירט הבודק. כאשר מוצא הבודק ליקויים שעלולים לסכן את המשתמשים במעלית, יש להשבית את המעלית מיד.

    משרד המסחר והתעשייה מוציא במקרה כזה צו בטיחות האוסר את המשך פעולת המעלית, עד לתיקונה ובדיקתה מחדש.

    הפעלת מעלית בניגוד לצו, אסורה בהחלט. הפעלת המעלית מחדש תאושר ע"י מפקח עבודה, רק לאחר שהבודק המוסמך בדק את המעלית ואישר כי הליקויים הבטיחותיים תוקנו לשביעות רצונו, ולא נשקפת עוד סכנה למשתמשים במעלית.

    ועדי בתים, מעוניינים לקבל הצעת מחיר לבדיקת מעלית?

    צרו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      בחינות קונסטרקטיביות
      בונים בית חדש? מתכננים שיפוץ בנכס ישן? בתהליך של בניית בית או בשיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס מבנים, שעליו לא תוכלו לוותר בשום פנים ואופן, על פי חוק. מיקום ואופי אלמנטים קונסטרוקטיביים הקיימים במבנה מהווים פקטור מכריע...
      להמשך קריאה
      בדק בית דירה מקבלן
      לא מעט אנשים בטוחים כי הם רכשו דירה חדשה מקבלן, הם יכולים להיות רגועים בשל העובדה שהם בוודאי יקבלו דירה חדשה, ללא שום תקלות או בעיות. אולם, חשוב מאוד לדעת שגם כאשר רוכשים דירה מקבלן, טרם נכנסים לדירה כדאי לבצע...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support