לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    בדק בית מה בודקים

    חברת בוני העמים הינה חברה המתמחה בשירותי בדק בית לפרטיים וליזמים. החברה פועלת בכל רחבי הארץ כבר שנים רבות ומספקת שירותיה במקצועיות רבה. המהנדסים מטעם החברה בעלי הסמכה מקצועית לביצוע הבדיקות ברמה הגבוהה ביותר כולל הנפקת דו"ח מפורט עם סיום העבודה. כאשר מדברים על בדק בית "מה בודקים?" תהיה השאלה הנפוצה ביותר כיוון שהבדיקות עשויות להשתנות בין דירה אחת לאחרת בהתאם לגודל הנכס, אם מדובר בבית קרקע או דירה בבניין, מיקום הנכס, הוותק של התשתיות בו ועוד.

    בדק בית מה בודקים? ובשביל מה עושים זאת?

    • בדיקת צנרת – אחת התקלות הנפוצות ביותר שניתן למצוא בשירותי בדק בית היא תקלות צנרת. הצנרת עשויה להתיישן ולהיהרס לאורך הזמן ותופתעו לשמוע שגם בדירות חדשות מקבלן לעתים רבות מוצאים תקלות בצנרת. אולי זה לא נראה לעין ביום שתגיעו לראות את הדירה אולם זו יכולה להתגלות לאחר מכן ולאחר חשוב מאוד לבדוק אם יש רטיבות נסתרת, צינור סתום, חור בצינור ועוד.
    • בדיקת איטום – עבודת איטום טובה צריכה להחזיק לאורך מספר שנים לכל הפחות אולם כאשר מגיע הזמן צריך לבצע איטום מחדש לגג כדי למנוע נזילות אל תוך הדירה. חברת בוני העמים תבצע בדיקה למצב האיטום של גג הנכס שלכם כדי לוודא שלא תצטרכו לסבול מנזילות כבר בגשם הראשון של החורף.
    • מערכות חשמל – על אף שבדרך כלל לא צפויות תקלות חשמל בבדיקות שמבוצעות בבדק בית הרי שאם מתגלות כאלה הן עשויות להיות מסוכנות מאוד ולגרום לשריפה או התחשמלות חס וחלילה. לכן אתם לא רוצים לקחת סיכון ומוודאים שהמהנדס מבצע גם בדיקה למערכות אלו.
    • בדיקת קרינה – נהוג לבצע כיום גם בדיקת קרינה ואף בדיקה של גז הנקרא ראדון שנפלט מהאדמה ונמצא בריכוז גבוה באוויר. חשוב לבצע בדיקות לנושאים אלה גם כן להבטיח את הבטיחות של המשתמשים במקום.

    לסיכום

    בדק בית הינו שירות חיוני לפני כל רכישת נכס, במקום דירות למגורים או השקעה. אתם רוצים לבדוק את תשתיות הדירה ובמקרה של תקלה להתריע על כן ולבקש לתקנה לפני הרכישה או לחילופין להוריד את עלויות התיקון הצפויות ממחיר הנכס.

    בדק בית מה בודקים

    מאמרים נוספים

    בחינות קונסטרקטיביות
    בונים בית חדש? מתכננים שיפוץ בנכס ישן? בתהליך של בניית בית או בשיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס מבנים, שעליו לא תוכלו לוותר בשום פנים ואופן, על פי חוק. מיקום ואופי אלמנטים קונסטרוקטיביים הקיימים במבנה מהווים פקטור מכריע...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט
    ×

    שיחת ווטסאפ

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support