לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    פיקוח הנדסי (תשתיות)

    כבישים, מנהרות, גשרים, מחלפים, שוחות נפט – כולם פרויקטים הדורשים תכנון ומחשבה מקדימה טרם היציאה לשטח, בקרה על המתרחש בפועל. כל אלו מטרתם הסופית היא מתן תוצר איכותי ברמה גבוהה וע"פ הדרישות שנכתבו טרום תחילת הפרויקט (זמן, איכות, תקציב וכו').

    מהו פיקוח הנדסי?

    פיקוח הנדסי נועד להבטיח התאמת ביצוע הבנייה באתר לתוכניות – ע"פ הגדרות הבנייה, תכנון, תקציב, לו"ז אשר הוגדרו מראש טרום תחילת ביצוע הפרויקט.

    הפיקוח ההנדסי כולל את כל הפירוט הבא:

    • תיאום יועצים לצורך תכנון הפרויקט.
    • מתן עזרה והנחיות בבחירת קבלנים.
    • עזרה בסגירת חוזים מול יזם / קבלן / ספקים.
    • פיקוח על המתנהל בפרויקט באופן יומי (לו"ז, תקציב, שיטות ביצוע וכו').
    • מסירת הפרויקט בסיומו למזמין.

    כבר בשלבי הבנייה הראשוניים של כל פרויקט בנייה, חשוב מאוד לדאוג שהתהליך עומד בכל תקנות הבנייה המקובלות. הדרך לעשות זאת היא להשכיר את שירותיהם של מהנדסי בניין ואנשי מקצוע נוספים שיפקחו על הבנייה. מפקחי הבנייה יוודאו שהבנייה עומדת בסטנדרטים המחמירים בכל שלבי הבנייה. כבר בשלב התכנון יש להיוועץ באנשי מקצוע אשר יערכו בדיקה אשר נועדה לגלות ליקויים הנדסיים היכולים להתרחש באם הבנייה תצא לפועל. 

    ניהול כספי נכון

    מעבר להיבט הבטיחותי וחשיפת ליקויי בנייה שונים, מפקח הנדסי טוב יעזור לך לתכנן את ההוצאות שלך באופן יעיל ומדויק יותר. יתבצע מעקב שוטף אחר הכספים שהוצאת לטובת הפרויקט, לצד המלצות שונות העשויות לחסוך לך עלויות מיותרות. כמו כן המפקח ייקח בחשבון את עלותם של עלויות בלתי צפויות העלולות  להתגלות בהמשך הדרך או אפילו את עלותם של היתרים ואגרות שעלולים לצוץ בהמשך. כשההוצאות שלך מנוטרות בידי איש מקצוע בעל ניסיון והיכרות בתחום, השליטה שלך תהיה מיטבית ויעילה.

    בוני העמים הינה חברה יזמית הנדסית אשר נמנית בין החברות המובילות בארץ בתחום ההתחדשות העירונית וההנדסה. בוני העמים הוקמה על ידי שני מהנדסים בעלי ידע רב הן מתחום הבנייה הרוויה והן מתחום התשתיות. לחברה המלצות רבות מלקוחותיה.

    מחפשים מפקח לעבודות הנדסה? פנו לבוני העמים כאן.

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      תסקיר בדיקות מעלית
      תסקיר בדיקות מעלית חובה לבצע בדיקת בטיחות של המעלית, על פי חוק, אחת לשישה חודשים. אי ביצוע בדיקה כזו מסכן את המשתמשים במעלית ואף מהווה עבירה פלילית. האחריות על הזמנת הבדיקה ועל התשלום עבורה, הינה של בעל המעלית. הבדיקה מתבצעת על ידי מהנדס מטעם...
      להמשך קריאה
      בחינות קונסטרקטיביות
      בונים בית חדש? מתכננים שיפוץ בנכס ישן? בתהליך של בניית בית או בשיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס מבנים, שעליו לא תוכלו לוותר בשום פנים ואופן, על פי חוק. מיקום ואופי אלמנטים קונסטרוקטיביים הקיימים במבנה מהווים פקטור מכריע...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support