לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    דוחות בדק בית

    החלום הגדול של לא מעט אנשים הוא לרכוש דירה שתהווה בית עבורם. בכדי להגשים את החלום המדובר הם חוסכים כסף, מבצעים חיפוש אחר הדירה שתתאים ביותר לצרכים שלהם ולחלומות שלהם, לוקחים הלוואת משכנתא ומעוניינים להשלים את התהליך הרכישה. אולם, טרם אתם משלימים את תהליך הרכישה הן בתהליך רכישת דירה מקבלן והן בתהליך רכישת דירה יד שניה או אפילו שלישית, חשוב מאוד שתבצעו בדק בית. בדק בית הוא דבר חשוב ביותר. מדובר על סדרת בדיקות שמבצעת חברה מקצועית כאשר המטרה היא לוודא שהדירה שאתם מעוניינים לרכוש תקינה מכל הבחינות.

    מהו דוח בדק בית?

    בדק בית הוא למעשה סדרת בדיקות שמבצעים אנשי מקצוע מומחים מתחומי השיפוצים והבנייה לרבות קונסטרוקטורים, מהנדסים ועוד. המטרה היא למעשה לבדוק את העמידות של המבנה, את התשתיות השונות של המבנה, את האיטום של המבנה, עד כמה המבנה בטוח למגורים ועוד. בסופו של תהליך תפיק החברה שתבחרו עבור ביצוע התהליך דוח בדק בית מסודר. מדובר על דוח חשוב שלא פעם יכול לסייע לכם לקבל את ההחלטה לגבי רכישת הדירה או אי רכישתה.

    דו"ח בדק בית – מה כתוב בו?

    דוח בדק בית הוא למעשה מסמך אשר יפרט את כל המסקנות שאליהם הגיעו אנשי המקצוע שבדקו את הדירה לרבות הליקויים שנמצאו בדירה, הפתרונות השונים אשר אנשי המקצוע מציעים בגין אותם ליקויים שנמצאו על מנת שהמבנה יהיה תקין וראוי למגורים ועוד. באמצעות הדו המדובר תהיה לכל אדם אפשרות כאמור להבין האם מדובר על בית שכדאי לו לרכוש או שמא כדאי לו לוותר על רכישת הבית המדובר בשל ליקויים וכשלים רבים שנמצאו בו ולחפש לעצמו דירה אחרת למגורים או השקעה.

    מדוע דוח בדק בית הוא דבר שאסור לוותר עליו?

    גם אם אתם מעוניינים לרכוש דירה חדשה מקבלן וגם אם אתם מעוניינים לרכוש דירה יד שניה, בדק בית זה בהחלט לא משהו שכדאי להתפשר עליו. חשוב מאוד לבצע בדיקה מקיפה ויסודית של המבנה על מנת למנוע מכם הוצאות עתידיות גדולות על תיקון משהו שלא הייתם מודעים לקיומו וכמובן לחסוך לכם את עוגמת הנפש שברכישת דירה לא תקינה מכל היבט אפשרי.

    כמובן שעבור ביצוע הבדיקה כדאי לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום בדיקות בדק בית והפקת דוח בדק בית יסודי, מפורט ומקצועי. אם אתם מחפשים את החברה הטובה ביותר בתחום, צרו קשר עם חברת בוני העמים ונשמח לעמוד לשרותכם.

    טופס בדק בית

    בדק בית הוא שירות חשוב מאוד אשר מוצע על ידי אנשי מקצוע שמטרתו היא לאתר ליקויי בנייה שונים במבנה נתון וזאת בכדי שתהיה אפשרות לבצע תיקון  על ידי הקבלן או בעלי הבית טרם רוכשים את הדירה. חשוב מאוד לדעת מתי כדאי להזמין שירות בדק בית ומהי המשמעות של שירות זה. כמו כן, חשוב להבין מהו טופס בדק בית. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות שירות בדק בית.

    מתי כדאי להזמין בדק בית?

    אם אתם תוהים מתי כדאי להזמין שירות בדק בית, הרי שיש צורך להגיש אותו לאחר שמקבלים טופס 4 אך לפני שנכנסים לדירה. אין סיבה לבצע בדק בית טרם הקבלן סיים לבנות את הבית או שטרם השיג את אישור האכלוס מהעירייה. מצד שני, בהחלט לא כדאי לחכות לאכלוס של הבית שכן, אז יהיה הרבה יותר מורכב לבצע את התיקונים הנדרשים.

    בדק בית כולל בתוכו בדיקה שמטרתה היא לחשוף את כל סוגי הליקויים הנוגעים לבנייה. ליקויי בנייה מהתחום של נזילות ואיטום, סדקים, ריצוף, חלונות, בדיקת קרינה, בדיקת מערכות ועוד. תחת הקטגוריה של איטום ונזילות בודקים בעיות שונות הנוגעות לרטיבות בבית ומוצאים פתרונות רלוונטיים עבורם.

     

    מי מוסמך לבצע בדיקת בדק בית ומהו טופס בדק בית

    בדק בית מוסמכים לבצע מהנדס בניין או הנדסאי בניין אשר בקיאים בתחום זה. אפשרות אחרת היא פשוט לבחור מראש חברת בדק בית מקצועית ומנוסה אשר מפיקה דוח ליקויי בנייה או לבחור מהנדס עצמאי אשר עובד במסגרת חברת בדק בית מסוימת. הדבר החשוב ביותר הוא לבצע בדיקה על ידי גורם מוסמך אשר יכול להפיק לכם טופס בדק בית שיהיה קביל בבית המשפט במידת הצורך וכן שניתן להשתמש בו על מנת לדרוש מהקבלן לבצע את התיקונים הנדרשים בהתאם לממצאים שבדוח. הטופס יהיה מפורט ויכיל בו את כל הממצאים בצורה המדויקת ביותר.

    על מנת לבצע בדיקת בדק בית בצורה הטובה ביותר אשר במסגרתה יפיקו לכם אנשי המקצוע הרלוונטיים דו"ח בדק בית שבו תשתמשו במידת הצורך.

    מידע נוסף בנושא

    דוח ליקויי בניה

    אתם מתכננים לעבור לדירה חדשה? מתלבטים אם לרכוש את הנכס? עשיתם שיפוץ ואתם רק רוצים להבטיח כי העבודה נעשתה על הצד הטוב ביותר? בשביל זה נועד דוח ליקויי בניה. מדובר על כלי שימושי ואפקטיבי, אשר יכול לסייע לכם במובנים רבים. במאמר הבא נדבר בהרחבה על הנושא. נסביר מי רשאים לבצע דוח ליקויי בניה ונדבר על הפרטים הקטנים אליהם בהחלט כדאי לשים לב לאורך התהליך. אנחנו יוצאים לדרך עכשיו.

    מי רשאים לרשום דוח ליקויי בניה

    משום שאותו דוח ליקויי בניה יכול לשמש אותנו בעתיד בבית המשפט במידת הצורך, הרי שלא כל אחד יכול לרשום את הדוח. על מנת שהדוח יקבל משנה תוקף, יש ליצור קשר עם מהנדס מקצועי, מי שיש לו ידע וכמובן את ההכשרה הרלוונטית כמו גם רישיון לעסוק בתחום. גם אם יש לכם חשד סביר כי פעולות מסוימות לאורך הליך הבניה והשיפוץ לא נעשו על הצד הטוב ביותר, אתם לא תוכלו לגבות את ההנחה שלכם בנתונים מהשטח, כל עוד לא תפנו לבעל מקצוע אשר ידע להתייחס לכל אותם פרטים אליהם יש לשים לב לאורך תהליך כתיבת הדוח. כאמור, כאשר אתם פונים לאנשי מקצוע, הרי שאתם מקבלים דוח בעל תוקף במישור המשפטי. כך שאם יש פער בין הרצוי למצוי, אם אתם מבינים כי נעשה לכם עוול, תוכלו לפנות לעורך דין ולהילחם על הזכויות שלכם.

    מתי נרצה לערוך את הדוח

    דיברנו על כך בקצרה אבל כעת נעשה קצת סדר. דוח ליקויי בניה רלוונטי במקרים הבאים:

    1. אם אתם לאחר בניה של נכס או אחרי תהליך שיפוץ: אתם יודעים איך זה בישראל, אף אחד מאיתנו לא רוצה לצאת 'פראייר'. לכן, תמיד טוב לפנות לבעל מקצוע אשר יבחן את הנתונים של הנכס ויציין במידה ויש תקלות כאלו ואחרות אליהן לא שמתם לב.
    2. במידה ותרצו לרכוש נכס או למכור אותו: אם אתם רוצים לקנות נכס הרי שאתם לא יכולים לבצע רכישה במחיר כזה בלי דוח ליקויי בניה. אתם לא רוצים לרכוש 'חתול בשק'. כמובן, אם אתם רוצים למכור נכס, תמיד טוב להכיר את הנתונים כדי שתוכלו לקבל תמונה רחבה ולהחליט את ההחלטות הנכונות.

    אנחנו ממתינים לכם כדי לספק לכם שירת מצויין של בדק בית ובחינת ליקויים. בכל שאלה אנחנו פה.

    מאמרים נוספים

    בחינות קונסטרקטיביות
    בונים בית חדש? מתכננים שיפוץ בנכס ישן? בתהליך של בניית בית או בשיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס מבנים, שעליו לא תוכלו לוותר בשום פנים ואופן, על פי חוק. מיקום ואופי אלמנטים קונסטרוקטיביים הקיימים במבנה מהווים פקטור מכריע...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט
    ×

    שיחת ווטסאפ

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support