לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    מתי עושים בדק בית

    מתי עושים בדק בית – בוני העמים

    שירותי בדק בית הם שירותים מקצועיים הניתנים על ידי מהנדס מקצועי ומנוסה שעבר הכשרה ייעודית למתן שירות זה. במהלך השירות המהנדס בודק את מצב הנכס, התשתיות שלו, הקירות, התקרה, הגג, המרצפות, המרפסת ועוד. כאשר מדובר בבית עם גינה מבצעים גם בדיקות לגינה ולתשתיות בה. המטרה של הבדיקה היא לאתר ליקויים שונים, בלאי ומערכות תקולות, סכנות פוטנציאליות, דליפות גז, קרינה, תקלות במערכות האינסטלציה, החשמל ועוד. במקרים כאלה ואחרים, כאשר יש תקלה שכזו, ניתן יהיה לבקש מהקבלן או מבעל הנכס לתקן בטרם הרכישה של הנכס או להוריד את עלויות התיקון מהמחיר המבוקש על הנכס. אנו בבוני העמים מתמחים בייעוץ, ניהול וליווי של נכסים מסוגים שונים, לרבות שירותי בדק בית. מתי עושים בדק בית אתם שואלים? יש כמה מקרים עיקריים.

    בדק בית לדירה חדשה מקבלן

    בדק בית לדירה חדשה הוא שירות נפוץ יותר ממה שאתם עשויים לחשוב. גם דירה חדשה מקבלן עשויה להגיע עם תקלות שונות לצערנו הרב. אם שמעתם בחדשות את המקרה עם המרפסות שקרסו בחדרה הרי שתופתעו לגלות שדו"ח מהנדס מטעם הדיירים של הבניין קבע שחוזק המרצפות היו כרבע מהמינימום הנדרש לפרויקט, כמו גם נעשה שימוש בקלקר במקום בבטון. היה מדובר בבניין חדש לחלוטין. גם במקרה של דירה חדשה מקבלן אל תיקחו סיכון והזמינו שרת בדק בית.

    בדק בית לדירה יד שנייה

    דירה יד שנייה היא דירה שלרוב צברה ותק. עשו בה שימוש לפחות כמה שנים וכפי שהייתם עושים בדיקה לרכב יד שנייה כך גם לדירה יד שנייה. כאמור בדירה שכזו יכולים להתגלות לא מעט תקלות כמו צנרת תקולה או מקרטעת, מערכות חשמל עם תקלות, מרצפות שבורות או רצפה שוקעת, סדקים בקירות ואפילו רטיבות וסכנת התמוטטות ועוד. כאשר מדובר בדירה יד שנייה הזמנת בדק בית הוא בגדר חובה וזו גם תהיה הבדיקה המקיפה ביותר בדרך כלל.

    בדק בית לבית בבנייה

    גם במהלך בניה של בית חשוב לקרוא למהנדס מקצועי מטעמכם שיוודא שהעבודה מתבצעת כמו שצריך ועל פי תקני הבטיחות הנדרשים, שהתשתיות מונחות בצורה מקצועית ועם חומרי הגלם הנדרשים ועוד, כך תוכלו להיות בראש שקט לגבי איכות הבנייה ואופי העבודה בבית החדש שלכם.

    מאמרים נוספים

    בחינות קונסטרקטיביות
    בונים בית חדש? מתכננים שיפוץ בנכס ישן? בתהליך של בניית בית או בשיפוץ הנוגע בשלד המבנה, אתם חייבים מעורבות של מהנדס מבנים, שעליו לא תוכלו לוותר בשום פנים ואופן, על פי חוק. מיקום ואופי אלמנטים קונסטרוקטיביים הקיימים במבנה מהווים פקטור מכריע...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט
    ×

    שיחת ווטסאפ

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support