לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    בדק בית בגדרה

    בדק בית בגדרה – לפני רכישה הזמינו מומחה

    רכישת דירה היא עסק אחראי. לא משנה כמה הדירה אהובה ונראית מטופלת, הקונה תמיד מטיל ספק בבחירה וזה מובן, כי כיום הנדל"ן עולה הרבה כסף. אבל הליקויים של הנכס יכולים להופיע רק לאחר זמן מה, ולהפוך את חיי הבעלים החדשים לסיוט. רוצים להגן על עצמכם בקניית בית ולברר מראש על ליקויים אפשריים? זה הזמן לפנות למומחים בתחום בדק בית בגדרה, חברת בוני העמים. צוות המהנדסים המקצועי של חברת בוני העמים, אשר מאמינים בהענקת שירות מקצועי ויחס אישי לכל לקוח, ישמח להעניק לכם את שירותי בדק בית המקצועיים ביותר.

    האם משתלם לשכור שירותי בדק בית בגדרה?

    גם אם אתם בטוחים במאה אחוזים שהבית הנבחר הוא טוב מכל הבחינות, אל תתעצלו בכל זאת לשים לב לנקודות הבאות:

    • סיבת מכירת הבית – אל תתביישו להתעניין בסיבת מכירת הנכס, מאחר והתשובה יכולה לרמז על ליקויים כאלו או אחרים.
    • הערכת מצב הגג ועליית הגג – היעדר רטיבות, מצבו של המבנה, התקנה נכונה של הבידוד הם יתרון עבור המוכר.
    • דלתות וחלונות – האם קשה לסגור דלתות או חלונות או שהם לא שומרים על הזווית שבה הם נותרו פתוחים? יכולות להיות שתי סיבות: או בתחילה העבודה בוצעה ללא התבוננות בטכנולוגיית ההתקנה, או שזה בלאי עקב שימוש. שתי האפשרויות מאוד לא רצויות.
    • תיקון מערכות בסיס – חימום, חשמל, אינסטלציה וביוב – בקשו מהמוכר להדגים אותם בפעולה. לפחות בדקו ויזואלית את השקעים, מזגן. אל תתעצלו להסתכל לתוך חור הניקוז – חשוב שהוא יהיה אטום באופן מקצועי ואיכותי.
    • בדיקת יסודות – גם אם לא רואים בקירות סדקים, זה לא אומר שהם במצב מושלם. עמידות הבסיס מושפעת מאיכות האיטום האנכי והאופקי, מנוכחות פטריות ורטיבות בקירות.

    מה ניתן להסיק לאחר בדק בית בגדרה על אודות הנכס?

    אם כתוצאה מהבדיקה יתגלו ליקויים משמעותיים, ניתן להניח שהשקעות בתיקון הטכני של הבית לפני הקנייה יעלו לכם לא מעט. הרבה יותר חכם וחסכוני לבקש הורדת סכום מסוים מהרכישה, מאשר לאחר חתימה על חוזה מכירה להשקיע כספים סולידיים בביטול פגמים חמורים. כדי להבטיח עסקה הוגנת ותואמת את מצבו האמיתי של הנכס, השאירו פרטי התקשרות בחברת בוני העמים והם ידאגו לכם למהנדס מומחה בהקדם!

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      בדק בית בבאר שבע
      בדק בית בבאר שבע - האם רטיבות בבית היא סיבה להזמנת מהנדס? עם חשבתם שהזמנת מהנדס עבור בדק בית בבאר שבע מצריכה רק בלאי חיצוני, אז אתם תופתעו לדעת כי גם בעיות פנים בדירה נכללות בסקירת בדק בית שמהנדס מוסמך לבצע....
      להמשך קריאה
      בדק בית בקרית גת
      אתם לא צריכים לקנות את הדירה החדשה שלכם מבלי שיצא לכם לבדוק אותה לעומק. אם אתם מתקשים להחליט מהם הפרמטרים שצריכים לעניין אתכם בעת רכישת הדירה, אז נתחיל מכך שזה יהיה קריטי שתעשו בדק בית בקרית גת על ידי אנשי...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט
      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support