open-popup פנה אלינו
close-popup

לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות

השאירו פרטים:


    ליקויי בניה במבנים מסחריים

    מדוע חשוב לחשוף ליקויי בניה במבנים מסחריים?

    ליקויי בניה מופיעים לא רק בדירות מגורים אלא גם בנכסים מסחריים. ליקויי בניה במבנים מסחריים יש להם השלכות ארוכות טווח על תפקודו העתידי של הנכס המסחרי, ועל שוויו הפיננסי, לכן בין אם אתם משכירים נכס מסחרי או בין אם אתם עומדים לשכור נכס מסחרי, כדאי מאוד לא לחסוך ולהזמין שירות של חברת בדק בית כלשהי המתמחה בחשיפת ליקויי בניה.

    ההשלכות ארוכות הטווח של ליקויי בניה במבנה מסחרי

    • הוצאות כספיות בלתי מתוכננות – עסק ששכר חנות בקניון שיש בו ליקויי בניה, עלול להיחשף לשרשרת של הוצאות כספיות בלתי מתוכננות שמקורן בתקלות שונות הנגרמות עקב ליקויי בניה שמקורן בחברת הבניה שבנתה את הקניון. חברה המשכירה נדל"ן מסחרי עלולה להיתקל בלא מעט תביעות משפטיות שיוגשו נגדה בגין בניה של מבנה מסחרי לא תקין שיש בו ליקויי בניה ושגורם להוצאות כספיות גבוהות בגין תיקונים ושיפוצים.
    • ליקויי בניה פוגעים בתפקוד השוטף והתקין של המבנה המסחרי – ליקויי בניה יכולים לפגוע בתפקוד השוטף של המבנה המסחרי, משום שעקב ליקויי בניה יש צורך לבצע עבודות שונות כמו עבודות אינסטלציה או עבודות חשמל. אדם המבקר בקניון הנמצא בתהליך שיפוצים חש חווית קנייה שלילית ומאכזבת שעלולה לגרום ליציאה מהקניון ולהימנעות מחזרה אל הקניון. ליקויי בניה פוגעים לא רק בחוויה של האדם המבקר במבנה המסחרי אלא גם בנוחות של קהל העובדים הנמצא במבנה המסחרי ונאלץ לסבול כל היום מרעשים חזקים, אבק וכד'. ליקוי בנייה חמורים כמו ליקויי בניה בטיחותיים יכולים אפילו לגרום לכך שהרשות המקומית תאלץ להפסיק את פעילותו של הנכס המסחרי, זאת מתוך מטרה לשמור על שלום הציבור.
    • ליקויי בניה במבנה מסחרי גורמים לירידת ערך – ליקויי בניה גורמים באופן ישיר לירידה בשווי הנכס המסחרי, משרד או חנות שיש בהם בעיות איטום או בעיות רטיבות ערכם הכספי יורד ולכן ניתן יהיה להשכיר אותם בסכומים נמוכים יותר והרווח הכספי של בעל הנכס ירד עקב כך.
    • ליקויי בניה במבנה מסחרי מעכבים את התהליך של רישוי עסקים – ליקויי בנייה הם אחד הסעיפים שהרשות המקומית בודקת כאשר עסק מגיש לה בקשה לקבלת רישיון עסק. עסק ששכר נכס מסחרי שיש בו ליקויי בניה עלול לסבול מעיכובים ומסחבת בירוקרטית בתהליך של קבלת רישיון העסק והוא עלול להמתין זמן רב עד לסיום התהליך של רישוי עסקים שבסופו יתקבל רישיון העסק המיוחל.

    המסקנה המתבקשת ממאמר זה היא שבדיקת ליקויי בניה במבנים מסחריים כדאית מאוד על מנת לאתר אותם כמה שיותר מוקדם וכך למנוע השלכות ארוכות טווח שיכולות להשפיע הן על הצד הפיננסי והן על הצד המעשי של תפקוד הנכס המסחרי.

    בדיקת מבנה מסחרי

    רכישה של מבנה מסחרי מעניקה לרוכש שורה של יתרונות. קודם כל, בתור בעל עסק, אתה רוצה להבטיח כי המבנה אכן יכול לשרת את המטרות של העסק שלך בצורה הטובה ביותר. נרצה להבטיח כי הוא בנוי באופן כזה שיאפשר לך לשרת את הלקוחות שלך על הצד הטוב ביותר. מהצד השני, משום שהרוכשים של נכס מסחרי מסתכלים על הנכס גם בתור השקעה לטווח ארוך, אנחנו נרצה לבצע בדיקת מבנה מסחרי אשר תוכל לתת לנו תמונה רחבה על מצב המבנה. כך נדע האם הוא באמת יחזיק מעמד גם שנים קדימה. כמובן בדיקת מבנה מסחרי לא דומה לבדק בית רגיל. אנחנו מדברים על עבודה מורכבת וכזו הדורשת ידע נוסף. אבל אל דאגה, יש לנו את כל המידע שיעזור לכם לבחור נכון. בואו נתחיל.

    מה בודקים עם בדיקת מבנה מסחרי

    כאשר אנחנו מדברים על בדיקת מבנה מסחרי, אנחנו למעשה בודקים את כל אותם הדברים שצריך לבדוק בבית רגיל. אבל אנחנו שמים תשומת לב מיוחדת שוב, כי אנחנו רוצים לעמוד הן בדרישות החוק ובאותה נשימה להבטיח כי הנכס ימשיך לשרת אותנו גם בעתיד על הצד הטוב ביותר. בין היתר נבדוק את הפרטים הבאים:

    1. האם מצב המבנה טוב והאם הוא בנוי באופן כזה שיחזיק מעמד גם בעתיד: אנחנו לא צריכים לשתף אתכם בסיפורי זוועות מאירועים קודמים. רק להזכיר כי בדיקת מבנה מסחרי משמעותית בעיקר משום ששיפוץ של מבנה כזה הוא לא תהליך פשוט והוא בוודאי תהליך אשר דורש משאבים רבים. אתם לא רוצים לבצע רכישה ולגלות בדיעבד כי עליכם לבצע שיפוץ רחב היקף.

    2. מה מצב תשתיות החשמל והמים: כמובן נבצע את הבדיקות הדרושות כדי לבחון את העניין הזה.

    3. האם המבנה אטום כנדרש: אף אחד לא אוהב להתמודד עם רטיבות המופיעה ללא התרעה מראש.

    לא כל אחד יודע לבצע את העבודה

    כדאי לכם לפנות לסיוע של חברת 'בוני עמים' עבור בדיקת מבנה מסחרי מכמה טעמים. קודם כל הניסיון מבטיח לכם שירות מהיר ויעיל ללא פשרות. שנית, אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לבדוק כדי לעזור לכם לקבל תמונה רחבה שתסייע לכם להחליט את ההחלטה הנכונה.

    בית תוכנה לקידום אתרים
    ×

    שיחת ווטסאפ

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support